Velkommen til Papir huset mitt. Her vil skrive litt om de tingene jeg liker å holde på med. Jeg elsker alt som har med papir å gjøre, stempling , saks og papir, pynting og liming , fargelegging og tegning.Når jeg ikke holder på med papir tingene mine er jeg med Rosie. Jeg elsker å ri og er i stallen hver dag.

søndag 30. desember 2012

so cute child #2

eg har lagt en jule tag/pakke lapp til so cute child #2 utfordring
hos thats just so cute.
her er mitt bridrag 

eg har vært på besøk hos ida og vi har lagt 
jule lapper til å delta i denne konkurangsen. 
godt nytt år alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Kjempe stilig mista pakkelapp du har laget Tiril! Gøy at du ble med på utfordringen! Håper vi ser deg ved en senere anledning også! Takk for bidraget!

    SvarSlett
  2. Så flott med snøkrystaller på tagen!

    Takk for at du ble med i utfordringen vår

    SvarSlett